Možnosti dopravy

Níže najdete kompletní informace k dopravě, sledování zásilky, platbě při doručení, osobnímu odběru a vrácení zboží.

Zboží odesíláme výhradně kurýrní službou. Přesný dopravce se volí podle produktu a zvolené platby (může se lišit pro platbu předem a na dobírku). Po odeslání vždy posíláme e-mail s číslem zásilky a odkazem na její sledování.

  • Objednávky zpracováváme v pracovních dnech 9:00–13:00.
  • Kurýr vás v den doručení obvykle kontaktuje SMS / telefonicky.
  • Pokud potřebujete změnit termín nebo adresu doručení, použijte odkaz v SMS/e-mailu od dopravce.

Sledování zásilky

Stav objednávky (přijetí, odeslání, číslo zásilky) najdete kdykoliv v našem portálu: /sledov. Stejný odkaz obdržíte i e-mailem po odeslání zásilky.

Přímé odkazy na sledování u dopravců

Pozn.: Dostupnost a formát trackingu se mohou u dopravců lišit; rozhodující jsou informace v portálu /sledov a v e-mailu o odeslání.

Platba při doručení (dobírka)

Dobírku lze u dopravců většinou hradit hotově nebo kartou (dle možností kurýra). Konkrétní dostupnost platebních metod vždy uvidíte v košíku/pokladně.

Speciální poznámka pro Maďarsko: U kurýra SPS je hotovostní platba možná do 300 000 Ft, nad tuto částku je nutná platba kartou. GEIS v Maďarsku nepodporuje platbu kartou.

Osobní odběr & testování

Osobní odběr není možný – nemáme pokladnu ani kapacitu obsluhovat zákazníky osobně. Nemáme kamennou prodejnu, ale pouze sklad, proto nenabízíme možnost produkt vidět či testovat před nákupem.

Vrácení zboží

  • Zboží můžete vrátit do 20 dnů bez udání důvodu.
  • Produkt musí být nepoužitý a v původním balení.
  • Postup pro vrácení vám zašleme na vyžádání – stačí nás kontaktovat.
Co říkají naši zákazníci
24 recenzí
[]